"Laten we samen verantwoordelijk zijn voor de omgeving van de circuits (lees hier), om zulke klachten te vermijden.
Aangepaste oplossingen bestaan.

Motoren testen 111 dB max. met :

  • Demper 2T enduro
  • Demper 2T cross (verlengstuk enduro type, pot isoleren, recent wol,…) = OK
  • Demper 4T enduro origineel of merk (indirecte uit-laat-pijp) = OK
  • Demper 4T cross origineel van *Honda
    • *250cc vanaf 2011 t/m 2016 = OK (nu met uitlaten van 33 mm = NOK)
    • *450CC vanaf 2011 tot vandaag = OK
  • Demper 4T cross + * Club demper (kliken grafiek van de testbank ) = OK .
    * Niet geplaats op Carbon of Titanium demper om te kwetsbaar.
    * Gratis reservering gewest met de voorinschrijving.

Motoren testen 112 dB en + met :

  • De motoren van alle merken met de originele of merk dempers 4T (directe uitlaat), zijn te luidruchtig ... dus het argument "originele kruisdemper" is niet geldig = NOK
  • Honda voor het jaar 2011 = NOK
  • Honda 250cc met de originele demper (uitlaat 33 mm) van 2017 tot vandaag = NOK
  • Sommige rijders zetten hun enduromotor een cross-type uitlaat zonder de db-killer.
    Deze motoren zullen uiteraard de geluidscontrole worden ontzegd
OK
NOK


BELANGRIJK: de geldig voor-inschrijving (via mail) met uw staartnummer, geeft u niet het recht voor een Club demper zonder het verzoek, en dus geeft u niet de garantie om deel te nemen aan de wedstrijd in geval van beperkte stock.

Gelezen en goedgekeurd >>>>> Ik shrijf me in